بانک مرکزی: کارت‌های عضو شتاب کارگزاری‌های بورسی باید متوقف شود اطلاعیه مهم ایران خودرو برای کسانی که ثبت نام انجام داده اند | مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش خودرو نرخ بهره بین بانکی در آستانه ۲۴ درصد قرار گرفت مستاجران تا پول رهن را نگرفتند، خانه را تخلیه نکنند! کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی گوشت احتکارشده در مشهد + عکس و جزئیات «نبود امنیت شغلی» دغدغه کارگر؛ «نبود کارگر ماهر» دغدغه کارفرما در شش‌ماهه دوم امسال، ۲ میلیون خانواده خراسانی به فیبر نوری متصل می‌شوند  ارز مسافری به مرکز مبادله می‌آید کم‌توجهی شورای عالی کار به انتظارات برحق کارگران نرخ خودرو در بازار آزاد شنبه (۳ شهریورماه ۱۴۰۳) نرخ واقعی گندم اعلام شد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ قرعه‌کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + زمان اعلام نتایج (خبر غیر رسمی) انتظار کارگران از وزیر جدید کار چیست؟ قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) | بیت‌کوین صعود کرد بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هوایی عازم عراق شده‌اند ۲۵ درصد صنایع تبدیلی کشور در خراسان‌رضوی فعالیت دارند دامنه نوسان «مثبت و منفی ۲ درصد» تا اطلاع ثانوی در معاملات سهام باقی می‌ماند قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) | کاهش مصرف سالیانه گوشت قرمز مهلت خرید ارز اربعین امروز (۳ شهریور ۱۴۰۳) تمام می‌شود هشدار به مالکان ۵۰۰ هزار خانه خالی، تنها یک هفته فرصت دارید! آخرین تورم دولت سیزدهم اعلام شد وزیر جهاد کشاورزی: پول گندمکاران تا پایان شهریور سال جاری تسویه می‌شود ترخیص ۱۵۵۰۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات در پنج ماهه نخست سال جاری تولید زعفران امسال به ۳۵۰ تن می‌رسد | زعفران تولیدی به ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود
سرخط خبرها

چرا گوشت مرغ مقطعی افزایش قیمت پیدا می کند؟

  • کد خبر: ۱۵۸۳۷۱
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
چرا گوشت مرغ مقطعی افزایش قیمت پیدا می کند؟
دبیر کانون سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: با بالا رفتن قیمت گوشت قرمز تنها کالای پروتئینی مقرون به صرفه مرغ است و همین امر باعث شده که تقاضای مصرف مرغ نیز افزایش یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرویز فروغی با بیان اینکه به دلیل مشکلات به وجود آمده تولید مرغ کم شده است، گفت: چند ماه گذشته نهاده‌ دامی به موقع به تولیدکننده نرسید و از طرفی هزینه‌های تولید نیز بالا رفته است. همچنین میزان جوجه‌ریزی نیز کاهش پیدا کرده و قیمت جوجه یکروزه نیز به ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان رسیده است.

دبیر کانون سراسری مرغداران گوشتی کشور اضافه کرد: قیمت تمام شده هر کیلو مرغ زنده برای مرغداران کمتر از ۵۰ هزار تومان نیست این در حالیست که قیمت هر کیلو مرغ زنده را دستوری و روی ۴۴ هزار تومان نگه‌ داشته‌اند که این موضوع باعث شده برخی از تولیدکنندگان از چرخه تولید خارج شوند و برخی نیز با ظرفیت کامل جوجه‌ریزی نکنند.

وی تصریح کرد: با بالا رفتن قیمت گوشت قرمز تنها کالای پروتئینی مقرون به صرفه مرغ است و همین امر باعث شده که تقاضای مصرف مرغ نیز افزایش یابد.

فروغی با بیان اینکه مشکلات به وجود آمده باعث شده که مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان را مقصر بدانند و تصور کنند که آنها قیمت‌ها را بالا برده‌اند، اظهار کرد: باید نهاده به موقع به تولیدکنندگان برسد، قیمت‌ مرغ دستوری نباشد و بر اساس مولفه‌های تولید، رغبت از سوی تولیدکنندگان وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->